Olanda antrenor: « Memphis Depay și Robin van Persie au avut o cursă de spalat »

Danny Blind a recunoscut că Memphis Depay și Robin van Persie au avut un scor de pregătire înainte de victoria Olandei asupra Kazahstanului, deși antrenorul a negat că motivul pentru care atacantul lui Fenerbahce a fost lăsat în afara clasamentului XI pentru calificarea Euro 2016 de sâmbătă. > După ce sa alăturat clubului turc de la Manchester United, Van Persie a încercat să fie considerată o alegere automată, iar antrenorul Vitor Pereira a scăpat pe banca de 32 de ani la bancă pentru câteva meciuri. Totuși, în ciuda faptului că Van Persie nu a câștigat 2-1 victoria Olandei la Astana Arena, Blind a susținut că acest lucru se datorează mai degrabă lipsei de potrivire a jocului, decât a dezacordului cu Depay, care sa mutat la United în sezonul apropiat. Blind, al cărui fiu Daley este un club și coechipier internațional al Depay, a declarat: « Am discutat despre ce sa întâmplat, dar asta nu are nimic de-a face cu decizia mea.A fost o discuție în timpul antrenamentelor despre o minge care ar fi trebuit să fie dată. Lucruri de genul asta se întâmplă adesea. Există uneori situații de formare în care jucătorii gândesc diferit. Asta sa întâmplat și apoi sa terminat. Am simțit că nu era suficient de potrivit pentru a începe. »În ciuda înfrângerii Kazahstanului, Olanda nu va reuși să ajungă la un turneu pentru finala Euro 2016 din Franța, în vara următoare, dacă Turcia nu pierdeți de Islanda marți seara, chiar dacă Olanda va învinge Republica Cehă în aceeași noapte. Blind nu ar confirma dacă Van Persie, care a venit împotriva Kazahstanului să-și câștige cea de-a 100-a limită, va începe Meci. « Acum este lipsit de durere și se simte 100% », a spus antrenorul. « Dar vreau ca el să fie suficient de potrivit pentru a juca în cele 90 de minute. De aceea nu l-am jucat ca un atacant împotriva Kazahstanului.El este suficient de potrivit pentru meciul cu Republica Cehă, dar va trebui să fac alegeri « . Blind a negat de asemenea că aducerea lui Van Persie sâmbătă a fost un act de închidere a carierei internaționale a viitorului. « Aceasta este o prostie absolută », a spus el. « Am fost de acord că-l voi face dacă aveam nevoie de un gol, dar de asemenea am crezut că este logic să-i dai celui de-al 100-lea gol, deoarece jocul a fost deja decis. A trebuit să aștept pentru oa treia înlocuire pentru un pic, totuși. Am vorbit despre asta cu Robin și el ma înțeles. Îmi pare rău că oamenii nu înțeleg asta. «